מוניות לשדה התעופה מירושלים

מוניות לשדה התעופה מירושלים

בכל פעם שאתה חושב לנסוע מירושלים לבן גוריון, תרצה לדעת על שירותי המוניות הטובים ביותר שיש. במאמר זה, נדון היתרונות והחסרונות של מוניות לשדה התעופה מירושלים, וכיצד למצוא את האדם הנכון עבורך.

מוניות לשדה התעופה מירושלים – מה לדעת?

ההגעה לשדה התעופה בן גוריון וממנה דורשת מעט תכנון. יהיה עליך למצוא את שיטת התחבורה הטובה ביותר, בהתאם לצרכים ולתקציב שלך. להלן מספר אפשרויות שיש לקחת בחשבון:

מונית: הדרך הזולה ביותר להגיע משדה התעופה וממנה היא באמצעות מונית. אם אתה נושא הרבה מזוודות, ייתכן שתצטרך לשלם תשלום נוסף. אם יש לכם הרבה זמן פנוי, כדאי להזמין מראש מונית. אתה יכול גם להשתמש באובר, המשתמשת ביישום סמארטפון כדי לחבר מטיילים עם מנהל התקן סמוך.

שרוט: שיטת תחבורה פופולרית נוספת בישראל היא שרוט. שרוטים הם מיניבוסים המובילים עד 10 נוסעים. אוטובוסים אלה נוסעים בין ירושלים ליעדים אחרים בישראל. הם זמינים 24 שעות ביממה. שירות היא אפשרות טובה לנסיעה משדה התעופה בן גוריון לירושלים.

רכבת: אם אתם מחפשים דרך ידידותית יותר לסביבה לנסוע, שקול את הרכבת. ניתן לרכוש כרטיס באינטרנט או בשדה התעופה. ניתן לשלם את הכרטיס במזומן, בכרטיס אשראי או באפליקציה לנייד. אתה יכול לבחור בין שני מסלולים: אחד שעוצר בטרמינל 3 ואחר שעוצר בטרמינל 1.

מונית משותפת: אפשרות נוספת היא לקחת מונית משותפת. מיניבוסים אלה יחכו לקבוצה מלאה לפני היציאה. העלות תהיה תלויה בגודל הקבוצה. בהתאם ליעד שלך, מונית משותפת עשויה לעלות בין $60 ל – $ 80 בימי חול, ובסביבות $ 150 בסופי שבוע.

מה היתרונות של מוניות לשדה התעופה מירושלים?

נסיעה במונית מירושלים לשדה התעופה בן גוריון יכולה להיות דרך נוחה להגיע לשדה התעופה וממנו. העברות פרטיות נוחות הרבה יותר מתחבורה ציבורית והן הרבה יותר משתלמות. עם זאת, לא תמיד ניתן לקנות כרטיסים על הסיפון. הסיבה לכך היא שהכרטיסים נמכרים רק מראש.

ניתן גם להגיע לירושלים ברכבת. רכבת ישראל היא חברה בעלת מוניטין המציעה שירות רכבת נוח בין ירושלים לתל אביב. זוהי דרך זולה לנסוע והרכבת נקייה ומודרנית. ניתן לרכוש כרטיסים בתחנת הרכבת או ממכונות אוטומטיות.

אפשרות נוספת היא להשתמש בשרות. שרוטים הם סוג של מונית בינעירונית שיכולה לקחת עד 10 נוסעים. הם פופולריים מאוד בישראל ופועלים 24 שעות ביממה. שרוט יכול לקחת אתכם לירושלים ולערים וכפרים שונים בדרך. עם זאת, החוויה יכולה להיות מעט כאוטית עבור מטיילים שאינם רגילים לאורח החיים בישראל.

שירות הרכבות מירושלים לנמל התעופה בן גוריון יכול להימשך עד שעתיים. הסיבה לכך היא שהרכבת צריכה לעצור בכמה תחנות בדרך. זה יכול להפוך את הטיול לקצת יותר ארוך, במיוחד בזמני נסיעות שיא.

כיצד בוחרים מונית לשדה התעופה מירושלים?

בחירת מוניות מירושלים לשדה התעופה בן גוריון עשויה להיות לא קלה כמו שזה נשמע. למרבה המזל, יש לך אפשרויות רבות. אתה יכול ללכת עם הסעה לשדה התעופה, להזמין מונית פרטית, או לקחת תחבורה ציבורית.

ההסעה לנמל התעופה בן גוריון היא בחירה פופולרית עבור מטיילים. שירות זה יוצא ממסופים 1 ו -3. זוהי דרך נוחה להגיע משדה התעופה למלון שלך. הוא גם נמנע מתנועה כבדה בירושלים. אם אתם שוהים בעיר, מומלץ לקחת את הרכבת הקלה כדי להתקרב למלון שלך.

ניתן גם להגיע לשדה התעופה מהעיר ברכבת. רכבות רכבת ישראל מגיעות למגוון יעדים בישראל, כולל תל אביב. הרכבת תיקח בערך 20 דקות להגיע לנמל התעופה בן גוריון. אתה יכול לקנות כרטיס בדוכני הכרטיסים של התחנה.

ניתן גם להגיע לשדה התעופה באמצעות שרוט, שירות מוניות משותף. זוהי אפשרות זולה יותר מאשר מונית פרטית. מיניבוסים אלה יכולים להכיל עד 10 אנשים ויכולים להוריד אותך כמעט בכל מקום בעיר. כלי רכב אלה זמינים 24 שעות ביממה.

מומלץ גם לנסות את אוטובוס ההסעות מספר 485 כדי להגיע לירושלים. אוטובוס הסעות זה זמין לטרמינלים 1 ו -3. אתה יכול לקנות כרטיס בדוכני הכרטיסים של שדה התעופה או באינטרנט. עם זאת, אוטובוס הסעות זה אינו פועל בשבת.